onsdag 2 mars 2011

Ytterligare några vuxenpoäng...

...har jag skaffat mig. Återigen har jag varit oacceptabelt seg på att skriva i bloggen. Här nedan följer lite bilder som förklarar varför jag inte skrivit något på senaste veckorna. Har helt enkelt haft fullt upp med annat.

Jag har äntligen fått min älsklingsmobil. För en tid tillbaka sen sa jag att jag aldrig skulle skaffa mig en smartphone, tyckte det var onödigt och tänkte att det räcker att man kan ringa och sms:a med mobilen. Som ni märker så varade inte det så länge. Jag och min bättre hälft kom fram till att vi skulle ge varandra varsin mobil i julklapp och då blev det Nokia N8, den hade fått väldigt bra kritik. Det visade sig att den inte var så bra som kritikerna sa. Krångel från första stund och vi lämnade in den på reparation en gång, två gånger och tre gånger sedan reklamerade vi den, fick pengarna tillbaka och då blev det en HTC istället, 
som jag blev förälskad i. 

Till den skaffade jag mig ett vitt skal så att den skulle se lite mer kvinnlig ut så att den passar mig, 
så fint så fint.


Jag är en schlagertönt, har varit så länge jag kan minnas och kommer nog alltid vara det också. Jag tycker att melodifestivalen har blivit sämre med åren och jag är ofta missnöjd med både låtar och resultat men jag fortsätter ändå titta på det. I helgen såg jag det för första gången live, i Malmö. Det var betydligt mycket bättre live än vad det är på tv. Kommer definitivt att gå på det fler gånger. 



Och här har vi vuxenpoängen, förlovning, som skulle varit en överraskning på min födelsedag av min äkta hälft. Men jag fick reda på det några veckor innan då vi skulle välja ut och prova ringar tillsammans. Blev väckt på morgonen med hjärtformade smörgåsar och en ring, hittills den bästa födelsedagspresenten. 

När nästa inlägg kommer återstår att se, den som väntar på något gott...

1 kommentar:

  1. Så härligt!!
    Jag får grattulera!!
    Det är verkligen vuxenpoäng på den, det gäller ju att beta av på dem en efter en och du har ju några kvar:) Själv var det ju väldigt länge sedan jag både påbörjade och avslutade de viktigaste vuenpoängen i mitt liv:))
    Än en gång grattis!!

    SvaraRadera