måndag 14 mars 2011

Mat...

...är det enda jag tänker på just nu. Eftersom jag (så dum som jag är) bestämt mig för att fasta/detoxa en vecka lider jag för tillfället. Skulle nästan kunna döda för en pizza eller något liknande nu, men jag kommer inte göra det så ni kan va lugna. Det är tur att man är envis och tänker kämpa för något man bestämt sig för, 
annars hade jag stoppat i mig både det ena och det andra nu. 
Tanken med detta är att rensa kroppen från allt som jag stoppat i mig på sista tiden för att sedan starta ett helt nytt liv, med god nyttig mat och massa träning. Ska verkligen göra allt för att lyckas denna gången. Förr har jag alltid sagt, på måndag tar jag tag i det, detta är sista kanelbullen sen så, bara en liten bit choklad till, 
ja ni känner säkert igen er... 
Är kanske dumt att utsätta mig själv för det här men eftersom jag har ganska dålig självdisciplin är nog detta vad som krävs, en ordentlig rivstart... Har som tur är två kollegor som också kämpar på som jag på liknande 
sätt så med lite peppning ska det gå. Önska mig lycka till!

2 kommentarer:

  1. Gud vad impad jag blir, fasta i en hel vecka. Det hade jag aldrig klarat.
    Men det är säkert hur nyttigt som helst och man måste ju rasa i vikt:))
    Så LYCKA TILL!!!

    SvaraRadera