lördag 5 mars 2011

Härliga...

...lördag! Våren är här, i alla fall i Halmstad. Jag har jobbhelg men hoppade lätt upp ur sängen morse. I vanliga fall är det lagom tråkigt att stiga upp 06.00 en lördag. Måste ha varit att det för första gången på väldigt länge som det var plusgrader så tidigt, det var ljust ute och solen var på väg upp. Hade allsång med mig själv i bilen på väg till jobbet. Alla andra va lika glada som jag. Blev också påmind om att jag är extra nöjd med mitt jobb när det är vår och sommar. Tänk att få va ute och gå flera timmar om dagen och dricka många goda koppar kaffe i gott sällskap, OCH få betalt för det...
Här hemma är det lördagsmys ikväll. Bonusbarnen tittar på film, sambon underhåller sig vid datorn och jag leker med min kära mobil, detta i väntan på melodifestivalen... Detta blir alltså mitt första mobilblogg-inlägg. Dags att avsluta och sätta sig tillrätta för nu börjar det snart. Hoppas på The Moniker ikväll. Har slagit vad med en kollega att de går vidare, en trisslott står på spel...

2 kommentarer:

  1. Men va kul, rätt låt gick vidare!
    Du vann en triss, hoppas du vinner storkovan på den så är ju allt perfekt sen :D
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag vann en trisslott men blev också tvingad att köpa en trisslott till kollegan eftersom hon slog vad om att Sara Varga skulle gå vidare... lite komiskt :)

    SvaraRadera