måndag 21 mars 2011

Carpe Diem...

...står det på en ring som jag alldeles nyss beställt. Blev även en ring till. Ville ha lite att matcha till min förlovningsring, som jag för övrigt inte har kunnat använda än. Först var den för stor, sedan var den för liten men snart så... Mina ringar som förhoppningsvis dimper ner i brevlådan om några dagar.



Hittade ytterligare en ring som jag ville ha men den får vänta. Kanske till och med skulle önska mig den av hjärtat mitt, om han skulle kunna tänka sig att ge mig en ring till... Annars så är det ju julafton snart, eller så har jag väl någon namnsdag, eller för att fira våffeldagen på ett fint sätt. Jag kan nog komma på många anledningar till att jag ska få den. Såhär ser den i alla fall ut.


Det är sånt här man pysslar med när man har ledig dag och alla andra jobbar. Hittade denna väldigt trevlig sida på nätet med mängder av smycken, "blingit.se". 

Förutom att ha underhållt mig vid datorn halva dagen har jag hunnit med en joggingrunda i skogen, som jag igår skrev att jag skulle ta tag i. Det var extremt jobbigt men det gick. Efter några gånger brukar det kännas lite lättare. Jag såg dock inte riktigt lika glad ut när jag joggade.






I eftermiddags hann jag även med en liten träff med min goda vän H på stan, blev scones på Espresso House. Nu blir det bara soffan resten av kvällen och som vanligt sover jag nog inom 20 minuter.


2 kommentarer:

  1. Vilka fina ringar!
    Den i mitten undrar jag om desigenen är molins i kalmar, hjärtat ser så ut och M:et i ringer tyder på det...

    SvaraRadera